Jobbigt och uppdatera!

Sorry att man inte har uppdatera på ett tag som vanligt....
Men jag kommer ju fan inte på något roligt att skriva om så det blir lite halft svårt och skriva något då.
Och jag orkar då fan inte om min dag.

För vem liksom bry sig om vad fan som har hänt med mig idag?
ooh vad har roman ätit idag!?

BULLSHIT!

jag skriver så fort jag kommer på något roligt att skriva om eller något som gör en förbannad!

EXEMPEL:
Vaknade upp i lördags med en smärta i bröstkorgen, och har ingen aning vad jag har gjort. Så lät de vara och i söndags åkte jag i backen(Åker snowboard)
Sedan i måndags så fick jag galet ont i bröstkorgen och fick lov att åka till sjukan för att kolla upp de.
När jag kommer dit fick jag träffa en sjukgymnast som trodde jag hade en knut i bröstkorgen.

Sjukgymnasten: Peka vart du har ont.
Jag:Här har jag satans ont
Sjukgymnasten: Okej vi ska kolla om detta löser sig

Och de haggar gör är att trycka all sin jävla vikt på min bröst korg så jag höll på dö!
Jag fick knyta näven för att INTE slå henne. De ända kärringen säger är att " jag hörde att du stönade när jag tröck där" DET ÄR VÄL KLART SOM FAN ATT JAG STÖNAR/LÅTER NÄR HON TRYCKER DÄR!!!!....
Så tydligen har jag fått en spricka i bröstkorgen (Y)

Vissa borde fan inte få ett jobb när dom inte fattar vad dom pysslar med!


Idag vart jag så galet sugen på att Photoshopa bilder så jag var tvungen att ta hem Photoshop CS 2
dghdhhdhd

Tänkte pysa till backen idag och åka lite men det var inte en jävel som jag känner som skulle dit!
Så det sög ju lite....
Nu blir det att softa hemma idag och få se om det händer något roligt imorgon!

CY AO FUCKFACE!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0