Livet Del 6.

Flashback del 5: Visst att det var en massa regler dom hade suttit på mig men jag var lättat en gång i livet. YES! Tänkte jag, nu kan jag röka,dricka, vara ute på nätterna hur mycket jag vill utan någon bry sig och vet. Nu skulle man bara köpa en massa möbler så man fick det snyggt i lägenheten....


Livet Del 6.
Livet Del 6.
Jag glömnade berätta i förra delen att jag hade börjat prata med en tjej i lycksele och att skulle åka upp och träffa henne. Jag satt på bussen på väg upp till lycksele och resan skulle ta ungefär 6 timmar. Jag tror aldrig att min kropp skulle kunna krypa så mycket som den gjorde då. Kändes som att myror hade byggt bo inom mig och sedan ville ut därifrån så fort som möjligen. Tankarna flög runt i huvudet på mig som en tonardo i huvudet och vägrade sluta. Bussen stannade i Vindeln och jag såg en tjej sittandes på en kedja vid busstationen, precis när jag skulle ta de sista trappsteget ut ur bussen så var bussen för låg så jag drog skallen rakt i taket på bussen och vart alldelens röd i ansiktet! Helt sjukt att just de där skulle hända precis nu.. varför kunde de inte ha hänt när jag skulle kliva på eller något liknade, helt sjukt. Men jag gick fram till tjejen och kramade om henne. Jag kände redan då att det här var min tjej som jag ville ha och som jag kommer älska för allt. Jag var så galet kiss nödig efter bussresan så jag fick be hennes mamma stanna bilen efter vägen så jag kunde släppa på trycket. Jag stod och dansade undertiden bara för att jag inte skulle skämmas allt för mycket för de. När vi kom fram så la vi oss och kollade på serien O.C Vi hade snackat mycket om den serien på msn innan och vi hade bestämmt oss för att se alla säsonger av de. Vi låg på varsin sida av sängen och vågade inte röra på oss. Då tänkte jag att jag inte bara kan ligga här utan att säga ett ord utan vill ju krama,pussa,kyssa, hålla om henne ju! Så jag börjde mig fram och gav henne en lätt puss på kinden och sa att hon var den finaste jag någonsin har sätt. Tänker er att se en sol gå upp bakom bergen och man ser hur den lyser mer och mer. Och man känner hur värmen kommer för varje sekund som går då ni står och kollar på solen. Så kände jag och så såg hon ut på ett ungefär när jag gav henne pussen. Det vart en helt underbar helg hemma hos henne och när jag skulle tillbaka till Härnösand så följde hon med också. Jag hade aldrig varit så lycklig som jag var nu när jag hade henne. Men det hon inte visste var att jag höll på med droger och kriminallitet. Jag vågade bara inte berätta de för henne, för tänk om hon skulle skita i mig då och bara sticka därifrån? ALDRIG I LIVET tänkte jag och glömnde tanken om att berätta något.
Jag glömnade berätta i förra delen att jag hade börjat prata med en tjej i lycksele och att skulle åka upp och träffa henne. Jag satt på bussen på väg upp till lycksele och resan skulle ta ungefär 6 timmar. Jag tror aldrig att min kropp skulle kunna krypa så mycket som den gjorde då. Kändes som att myror hade byggt bo inom mig och sedan ville ut därifrån så fort som möjligen. Tankarna flög runt i huvudet på mig som en tonardo i huvudet och vägrade sluta. Bussen stannade i Vindeln och jag såg en tjej sittandes på en kedja vid busstationen, precis när jag skulle ta de sista trappsteget ut ur bussen så var bussen för låg så jag drog skallen rakt i taket på bussen och vart alldelens röd i ansiktet! Helt sjukt att just de där skulle hända precis nu.. varför kunde de inte ha hänt när jag skulle kliva på eller något liknade, helt sjukt. Men jag gick fram till tjejen och kramade om henne. Jag kände redan då att det här var min tjej som jag ville ha och som jag kommer älska för allt. Jag var så galet kiss nödig efter bussresan så jag fick be hennes mamma stanna bilen efter vägen så jag kunde släppa på trycket. Jag stod och dansade undertiden bara för att jag inte skulle skämmas allt för mycket för de. När vi kom fram så la vi oss och kollade på serien O.C Vi hade snackat mycket om den serien på msn innan och vi hade bestämmt oss för att se alla säsonger av de. Vi låg på varsin sida av sängen och vågade inte röra på oss.

Då tänkte jag att jag inte bara kan ligga här utan att säga ett ord utan vill ju krama,pussa,kyssa, hålla om henne ju! Så jag börjde mig fram och gav henne en lätt puss på kinden och sa att hon var den finaste jag någonsin har sätt. Tänker er att se en sol går upp bakom bergen och man ser hur den lyser mer och mer. Och man känner hur värmen kommer för varje sekund som går då ni står och kollar på solen. Så kände jag och så såg hon ut på ett ungefär när jag gav henne pussen. Det vart en helt underbar helg hemma hos henne och när jag skulle tillbaka till Härnösand så följde hon med också. Jag hade aldrig varit så lycklig som jag var nu när jag hade henne. Men det hon inte visste var att jag höll på med droger och kriminallitet. Jag vågade bara inte berätta de för henne, för tänk om hon skulle skita i mig då och bara sticka därifrån? ALDRIG I LIVET tänkte jag och glömnde tanken om att berätta något. Så dagarna gick och månaderna gick och till slut så körde jag pinnen i hjulet på mig själv. Socialtjänten ville ha mig bort från Härnösand och till ett familjehem i Skellefteå. Men jag vägrade och åka dit för jag ville vara fri och vara med tjejen min som jag älskade. Så iställe för att följa socialens råd så blev jag på rymmen och stack upp till Lycksele där hon bodde och min polare. Men det jag inte tänkte på var att det kanske skulle bli mitt fall också. Hade alla min kläder och datorn nu uppe i Lycksele och jag tyckte att jag hade ett perfekt liv. Men egenom andras ögon hade jag ett sjukt äckligt och dåligt liv för jag höll på med sakerna som man inte ska hålla på med. En sak jag kommer ihåg så kraftigt är när jag och tjejen min låg i badkaret hemma hos hennes pappa, och hon ställde frågan... *Lova mig att brasset eller något annat inte får gå före mig* SÅ KLART sa jag utan att tänka efter vad jag egentligen lovade. Det hon såg var att när jag flyttade upp till Lycksele var att jag mer och mer försvann ifrån henne och vart en annan person. Och det var allt för att jag höll på röka brass och höll på med annat. En kväll så frågade min polare om jag ville testa en uppåt sak, och så klart jag ville testa för alltid roligt och testa nya saker tänkte jag. Snortade i mig så mycket jag fick och satt bara väntade på ruset. Jag kommer ihåg hur jävla kraftigt de brände i näsan på mig och jag trodde nästan jag skulle dö. Men till slut så kom de efterlängtade ruset i kroppen. Det var som att släppa en bomb av energi i kroppen och som måste få utlopp. Jag och mina andra 2 polare bestämmnde oss för att gå ut och gå och kolla om vi hittade något och göra av energin på. I Härnösand kunde man krossa en glasruta så larmet gick och sedan när polisen kom så sprang man för dom började jaga en. Så vi började vandra bort till en nybyggd affär för dom bör ju ha larm där tänkte vi... SMACK rutan gick sönder och vi sprang iväg en bit och väntade på blåljusen skulle komma....

Slut på del 6.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0