Lyckans Tårar

Sitter på knä
Och fäller en tår
En tår av lycka
Vi hade 3 underbara månader
Lyckan kom från våran hjärtan
Kärleken kom från himlen
Vi älskade varandra
Kommer du ihåg första helgen jag kom till dig?
Du kunde bara inte vara tyst
Du pratade hela tiden
Du var blyg med du visade din själ för mig
Jag kysste dig
Du började lysa upp mer en solen
Men tiden tinade bort
Och jag började göra fel
Du var stark och försökte se
Allt det bra som hade funnits
Men felen vart bara större
Och jag gick bort
Valde drogerna framför dig
Insåg aldrig att jag drog med dig i allt
Försvann 4 månader
Kom tillbaka
Inbillade mig att allt var som förr
Insåg aldrig att det var borta
Försökte om och om igen att förstå
Men jag var inte frisk nog
3 månader bråk och sorg
Vad är ett löfte utan ärlighet?
Jag hade sluta hoppas
Hoppas något mellan oss
Vi kännde inte längre varandra
Vi var som varm och kall luft som möttes
Nu har vinden vänt
Vi har funnit varandra igen
Men inte som ett par
Utan två bästa vänner
Vi kan skratta åt felen
Vi kan prata om felen
Dagen då du ringde och vi pratade
Vi pratade säkert 1½ timme
Men under den tiden
Så bråkade inte vi
När du la på
Kändes det som någon skruvade av korken ifrån flaskan
Och jag kunde börja andas igen
Att ha dig vid min sida igen
Inte som flickvän
Utan som en bästa van
Vill bara säga
Detta Betyder mycket för mig
Att vi är vänner igen
Kanske Någon Dag
Om Några Månader
Eller År
Så Är Det Vi Igen
Men Det Tar Vi Då
Torkar bort tåren ifrån kinden
tittar upp mot himlen
Ser stjärnorna lyser
Allt är lugnt och stilla
Jag kan nu vila
(Roman Production)
Sitter på knä
Och fäller en tår
En tår av lycka

Vi hade 3 underbara månader
Lyckan kom från våran hjärtan
Kärleken kom från himlen
Vi älskade varandra
Kommer du ihåg första helgen jag kom till dig?
Du kunde bara inte vara tyst
Du pratade hela tiden
Du var blyg med du visade din själ för mig
Jag kysste dig
Du började lysa upp mer en solen

Men tiden tinade bort
Och jag började göra fel
Du var stark och försökte se
Allt det bra som hade funnits
Men felen vart bara större
Och jag gick bort
Valde drogerna framför dig
Insåg aldrig att jag drog med dig i allt


Försvann 4 månader
Kom tillbaka
Inbillade mig att allt var som förr
Insåg aldrig att det var borta
Försökte om och om igen att förstå
Men jag var inte frisk nog

3 månader bråk och sorg
Vad är ett löfte utan ärlighet?
Jag hade sluta hoppas
Hoppas något mellan oss
Vi kännde inte längre varandra
Vi var som varm och kall luft som möttes

Nu har vinden vänt
Vi har funnit varandra igen
Men inte som ett par
Utan två bästa vänner
Vi kan skratta åt felen
Vi kan prata om felen

Dagen då du ringde och vi pratade
Vi pratade säkert 1½ timme
Men under den tiden
Så bråkade inte vi
När du la på
Kändes det som någon skruvade av korken ifrån flaskan
Och jag kunde börja andas igen

Att ha dig vid min sida igen
Inte som flickvän
Utan som en bästa van
Vill bara säga
Detta Betyder mycket för mig
Att vi är vänner igen

Kanske Någon Dag
Om Några Månader
Eller År
Så Är Det Vi Igen
Men Det Tar Vi Då

Torkar bort tåren ifrån kinden
tittar upp mot himlen
Ser stjärnorna lyser
Allt är lugnt och stilla
Jag kan nu vila
(Roman Production)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0