Tillbaka till bloggen!

SÅ SJUKT JÄVLA TRÅKIGT!

Nu blire att ta tillbaka bloggen och kanske fixa en ny design också om jag har ork!
Det börjar faktiskt hända ganska mycket i mitt liv nu och sedan så kanske man ska börja dela med sig av sina tankar om olika saker i livet.

Just nu kan jag berätta att min handled är inte direkt 100% :C
Invigde big jumpet på vårdkasen och första hoppet gick väl bättre än de andra, för de andra slutade med en fet vurpa och med en trasig handled! : /
Men jag ska komma på något och skriva om tills imorgon istället för nu! och en ny design ;)

Såhär såg min handled ut innan man hade träffat en läkare = )
gdfgfdgfdgfdgfd
Och detta är efter x D
llölölölölö
1 kommentarer
Postat av: Frida Sjödin

Tjabbaa om du nu någongång kommer se detta:D
var inte nykter en endaste dag på över 1,5 år och hamnade på din blogg och har läst igenom vartenda ord du skrivit och känner igen mig så extremt jävla mycket och tycker att du borde fortsätta skriva:) adios och ha ett gött liv annars!

Svar: Hejsan Frida Sjödin!Haha tackar så mycket! ^__^ Det är både kul och tråkigt att höra att du känner igen dig så mycket i det jag har skrivit. Tror inte att jag kommer fortsätta så mycket på denna blogg på ett tag, för jag ska starta en annan blogg som handla om ett mål jag ska ha i livet. Så du kan ju läsa och länka den när den väl kommer upp :) Btw dricker du fortfarande eller har det blivit mindre? :)

Mvh Roman
Hapuh

2012-09-04 @ 17:23:36
URL: http://fjidah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0