Du tog mig med storm

Du tog mig med storm

Vaknade upp klockan 07:00 på en Lördag och var helt bakis efter all festande ifrån gårdagen. Tänkte att Systembolaget öppnar ju ändå klockan 10 så jag hinner och duscha mig och klä på mig tills dess. Klev upp ur sängen och började vandra imot badrummet, då jag kom på att telefon inte låg på bordet vid sängen. Gick runt hela lägenheten och sökte efter den där jävla telefon men till slut så hittade jag den. Den låg i hallen under mina skor som jag hade dagen innan. Kollade på sms:et jag hade fått under kvällen och kände hur en känsla kom i kroppen. Sms:et kom ifrån min älskade kk som jag hade träffat under kvällen igår.

Han hade skrivit:

Jag vill ha dig,jag vill trycka min hårda kuk imot dig, jag vill att du ska känna hur hård den är imot dig.Lägg dig på magen låt mig utforska med mina läppar över din ljuvliga kropp. Kyssa din hals med blöta och varma läppar medans tungan jobbar sakta på din hals. Öppnar ögonen och kollar hur ditt bröst rör sig och hur du vill ha mer och mer. Börja Kyssa dig allt mer på halsen och börja gå upp mot öronen dina så du känner hur kroppen bli varme och hur dina blygläppar fylls och blir större. Låter tungan glida nerför halsen och ner till brösten. Smeker brösten med tungen och låter händerna smeka dina bröstvårtor inte hårt och inte för mjukt, bara sådär så du känner att jag älskar och leka med dom. Börjar leka med tungen på din vårtgård och masserar dina bröst med händerna. Fortsätter och leker med dina bröstvårtor fast nu leker jag med min tungpiercing runt din bröstvårta. Jag känner hur du andas tyngre och hur du vill ha mig mellan dina ben. Känner hur du tar tag i mitt hår och små trycker mig neråt och verkligen vill. Du vågar inte riktigt säga till mig att du vill känna mina läppar och kyssar på din fitta och lår. Men leker din slav och kysser min väg nerför din kropp och kommer slutligen till dina lår. Kysser,slickar och smeker dina lår så mycket jag kan och hör hur du njuter för varje milimenter jag kommer närmare din fitta. Nu kan jag inte längre hålla mig, jag måste få slicka dig. Få känna hur våt,hur mycket du vill ha mig där. Jag slickar mig fram till din fitta och börjar små bita och suga på dina läppar. Slickar och trycker min tunga mellan dina blygläppar och tränger mig allt längre in med min tunga mellan dina läppar.  Du känner hur det blir allt varmare ju längre in jag kommer in i dig. Smeker dina blygläppar på sinsidan med min tunga och du känner hur piercingen kittlar dig på insdan men inte sådär så de är obehagligt, utan sådär så det blir extremt skönt iställe. Efter ett tag med att leka med tungan mellan dina läppar så börjar jag vandra upp till din diamant. Diamanten som är så känslig så minsta lilla beröring ger en stimulerande känsla. Börjar med att reta dig med tungan runt om diamanten utan att röra den men när jag väl rörde den så hörde.......................*text saknas*

FAN tänkte jag varför ska inte telefoner kunna ta långa smsa. Jag kände hur kroppen vart alldelens varm när jag stod och läste sms:et och hur jag ville ha han här och nu. Men jag tänkte att jag kanske hade chansen att träffa han senare ikväll iställe. Klädde av mig och hoppade in i duschen. Jag kunde bara inte släppa dig ur tankarna för jag vet hur bra du gör din grejj. Skruvade upp värmen på duschen för försöka sluta tänka på din värme, hur du luktar och hur helt underbar du är. Varje gång en dusch stråle när min känner jag hur min lust fylls och hur jag saknar dig. NÄ tänker jag och sätter på kallvattnet och tänker ut vad jag ska göra idag och ikväll. Efter jag har duschat ett tag så klivet jag ut och ser hur badrummet är fyllt med ånger och värme. De levande ljuset som fanns hade slockna för de inte fanns någon luft att leva för. Börjar torka mig med handduken du köpte av till mig för några veckor sen. Känner hur alla dofter ifrån dig rör mina sinnen och mina tankar. Jag klarar inte av detta längre snart, ska jag ringa? Nä jag klär på mig, jag vet exakt vad du vill att jag ska ta på mig och gör de för att jävlas med dig. Svart/rosa spetstrosorna som gör dig helt galen i min rumpan. Bh;n som du köpte till mig som är vit/svart med en diamant i mitten

på. Ett nät över brösten som gör dom fastare. Dom där seixa ljusa jeansen, Svart linne med ganska mycket urringning, leopard mönstrade tröjjan. Nu är jag klar för dagens händelser. Tar på mig jackan och börjar vandra ner på stan och funderar vilka som kanske ska ut idag. Solen skiner och hör hur fåglarna leker runt i himlens värme. En helt perfekt dag för att vara ute och sola men jag måste bara till systemet först. Jag har inte sluta tänkt på dig en och de du skrev till, varför ska du skriva sånt när du vet att jag inte kan få dig fören kvällen. Du försvinner ur mina tankar ett tag när jag är inne på systemet och köper min alkohol för kvällen. Börja lätt traska runt på stan och letar efter några nya kläder som man kanske kan köpa. Men hittade inget speciellt som jag ville ha. Så började traska hem och märker klockan börja närmare sig 2 tiden på dagen. OJ vad klockan går snabbt ibland! Går hem och värmer på lite mat sedan jag hade kvar sen igår jag lagade. Efter maten så ringde Malin och då började vi som vanligt och snacka skit om kvällen innan och vad som hade hänt. Men tillslut så bestämnde vi oss för att lägga och och sola tills klockan vart 16:00 och efter de börja göra oss ordning inför festen som skulle vara hemma hos malin. Springer hem till henne och så började vi sola. Ursh så varmt de var men ändå så var de inte för varmt heller. Det var såndär värme som var perfekt för att ligga med en kall öl och bara ta det lugnt och snacka skit. Efter ett tag vi hade lega snacka så hade kom det fram att Martin som var min kk skulle komma till festen och att han hade med sig sina vänner också. Kände hur hela kroppen vart varm när jag hörde hans namn. Gud så jag längtar tills kvällen tänkte jag för mig själv utan att du skulle höra de. Nu är klockan 16:00 och vi måste börja fixa till oss inför kvällen säger malin och försvinner in i huset och drar på musik. Försöker sminka så sexigt som möjligen bara för att du ska veta att jag är din ikväll. Efter kanske 1 timmars sminkning så var både jag och malin klar för kvällen.

Malin ringer till Martin och hennes andra vänner och säger att det är bara komma nu och att allt är redo för kvällen. Det tog inte lång stund innan alla folk börja komma in som vågor i huset. Satt i soffan som var vit och riktad imot dörren bara för att jag skulle se när du skulle komma. Plötsligen så känner jag hur kroppen blir varm och hur hjärtat börjar pumpa hårdare och snabbare, du kom äntligen hit. Jag vill inte visa mig svag inför dig så jag hoppar inte på dig utan går lugnt och stilla fram och ger dig en lätt kyss på kinden och viskar hej i ditt öra. Går sedan därifrån med ett leende på läpparna bara för att visa att jag gillade de han skrev. Kvällen går och 12 slaget börjar närmare sig, jag vill ju inte så klart att du ska dricka för mycket så jag går bort till dig. Du stod ute på verandan och rökte och pratade med dina kompisar. Går bakom dig och smyger upp mina händer bakom dig för att hålla om dig. Du tittar bak på mig och leer med de där underbara leendet. Du vet att jag vill ha dig för dig själv ikväll och att du inte ger dig fören du har fått ditt. Du röker upp ciggen så snabbt du kan bara för att kunna gå in med mig. Vi sätter oss i soffan och börjar små prata lite skit snack. Jag klarar inte av att sitta och bara prata med han. Jag ser bara ut hans halv långa mörka hår rör sig sakta medans du rör på huvudet när du förklarar, hur dina siden leena läppar rör sig när du pratar. Du har helt underbara ögon avbryter jag dig och säger. Du blir lite små röd i ansiktet och ger snabbt en komplimang tillbaka om hur dant jag har klätt upp mig. Jag känner hur du klär av mig din blick och hur du vill ta mig här och nu. Efter ett tag vi hade pratat så bestämmer vi oss för att vi går hem till dig och fortsätter små dricker där tills vi lägger oss i sängen. Det är mörkt och halv kallt ute, men inte sådär kallt så man bara vill springa hem. Men jag ökar takten bara för att kunna komma hem till dig för att få känna din underbara värme över hela mig.

Vi kommer hem till dig och jag sparkar och kasta av mig kläderna nästan men inte så tydligen så du märker de. Du är sådär vanligt lugn som du alltid är och går in i vardags rummet och sätter på lite musik och tänder lite ljus bara för att få upp stämningen lite mer. Sätter mig ner i din mjuka soffa och öppnar min cider som jag har kvar bara för att ha något och göra undertiden du pratar. Men tyvärr så tog cidern fort slut och du sträcker dig efter en till öl. Men du hinner inte ta ölen innan jag sitter gränstlöst över dig och börja kyssa dig. Känner hur du sätter händerna på rumpan min och hur du bara vill slita av mig kläderna på samma gång. Jag börjar med att kyssa dig på munnen och sedan så går du långsamt nerför halsen och drar av mig byxorna. Jag små leer när byxorna är av helt och hållet och börjar kyssa runt kuken din. Jag känner hur du kollar på mig medans jag leker med tungan läpparna på ljumskarna dina. Till slut så klarar jag inte av att hålla mig ifrån din halv slaka kuk, slickar försiktigt upp på din kuk tills jag når toppen för sedan börja ta den i munnen. Jag leker med tungen runt ditt ollon i munnen och känner den sakta blir allt varmare och hur den börjar växa inom min mun. Jag tror jag aldrig har saknat och suga kuk så mycket som jag har gjort nu. Drar den långt ner i halsen och jag hör hur du börjar andas tyngre och tyngre och hur då försöker hålla dina stön inom dig men det går inte. Du börjar leka mitt hår och små knulla mig i munnen medans jag suger. Snart har du fullt stumhet på kuken och jag älskar verkligen känna hur hård den blir undertiden jag suger av dig. Känner hur du vill ha den längre och längre ner i halsen på mig men små retas med dig och tar den inte hela vägen ner. Du tar bort mig ifrån kuken och ber mig sätta mig i soffan. Du börjar kyssa mig på halsen och jag hör hur du fortfarande stönar och hur ditt hjärta bultar hårt. Du kan inte hålla händerna borta ifrån mina bröst så du mörja smeka dom undertiden du kysser och slickar på min hals. Åh vad jag har saknat känna doften och värmen ifrån dig. Du börjar kyssa din väg ner imot mina bröst och tar mig tröjjan och när du märker Bh:n så får du det där glada leendet på läpparna när du alltid ser bh:n. Du smeker mina bröst varsamt och du kysser både med tunga och läppar. Jag kan inte förstå hur du kan ha såndan underbara läppar som kan göra så mycket på en och samma gång Du drar ner mig en bit i soffan så du skall kunna ta mig byxorna. Du kysser mig på låren och andvänder tungen för att göra de varmt och mysigt. Du leker med din tunga och läppar så du ska kunna komma närmare min fitta. Du slickar på sidan om trosan min för att reta mig och du lyckas bra. Jag vill bara känna din tunga mellan mina ben nu nu nu! Vill nästan bara ta tag i dit hår och föra dig till fittan min. Du kysser och smeker mig utanför trosorna och du känner hur våt och kåt jag är. Du tar av mig trosorna och börjar kyssa och slicka på sidan om. VARFÖR kan du inte bara gå rakt på jag vill ha dig där nu! Du börjar slicka på blygläpparna och försiktigt trycka dig igenom med tungan. åh gud vad jag har längtat efter och få känna din varma tunga på min våta fitta, tänker jag tyst för mig själv. Märker hur jag börjar andas och röra mig smått för jag klarar inte av att ligga still. Vet hur mycket du älskar att höra mig stöna och hur dant jag andas. Du börjar slicka dig uppåt mot klitorisen min och känner hur jag blir varmt i hela kroppen min.

Åh vad skönt det är och ha dig mellan mina bena! Du slickar runt klitoris du skriver att du älskar att slicka mig fast med tungan på klitorisen. Men inte för att göra allt så tråkigt så går han tillbaka till mina läppar och börjar smått trycka sig innåt med tungan och få smaka min fitt saft. Jag känner hur den där speciella känslan kommer och vet snart, snart får jag känna den där starka känslan av att få komma. Känner hur kroppen börjar röra sig allt mer och mer jag försöker mig vrida mig ur ditt grepp som du har men samtidigt vill jag vara kvar. Sätter händerna på huvudet ditt och trycker dig hårdare imot mig och vill bara att du ska fortsätta tills jag kommer. Till slut så känner jag hur allt bara börjar svartna och hur explotionen inom mig är på väg. Du känner hur allt våtare jag blir och hur jag trycker ihop mina lår imot ditt huvud. Tillslut så kommer jag och det är så skönt, äntligen få känna den där sköna explotionen inom mig och jag känner du du sakta slutar och slickar mig men inte direkt. Efter åt så ber du mig ställe mig imot ryggstödet på soffan och jag får äntligen känna din hårda kuk inom mig. Du smeker med ditt ollon på mina blygläppar och trycker mig lite lätt bakåt bara för att visa att jag vill ha den nu och inte senare. Du trycker försiktigt in den och jag känner för hur varje milimeter du far längre in i mig. åh vad jag älskar och känna din hårde kuk inom mig. Från börjar kör du sakta men efter ett tag så känner jag hur du trycker allt hårdare och hårdare och jag känner den där känslan igen i kroppen. Explotionen närmare sig och jag börja trycka mig själv mer bakåt. Du för dina händer under mig och börja smeka mig på klitoris och jag känner bara allt mer för varje sekund som går. Nu kommer du snart känner jag och kommer trycker mig hårt imot dig bara för du ska få känna extra skönt och jag vet när du kommer så kommer jag också komma. Du börja stön allt högre och jag stönar i takt till dig. Känner hur din kuk blir allt hårdare och hur du börjar små rycka nu. Ber dig trycka hårdare och nu kommer allt. Jag känner hur jag fylls av din kärlek och hur allt bara krampar ihop och det där underbara ruset flyger igenom kroppen. Jag börjar skaka av allt tillfredställning jag får. ÅH vad jag älskar bli älskad av dig, ge mig mer mer mer! Efter båda har lugnat ner sig så lägger vi oss i sängen. Känner hur du krama om mig med din underbara värme och hur du vill ha mer av mig. Och allt efter ett tag så börjas hela om, känner hur du växer bakom mig och hur du trycker din hårda kuk imot mig. Älskar att vara din kk


Made By: Roman Jonsson
3 kommentarer
Postat av: Tilly Bergström

Barnförbjud din blogg :$

2011-05-14 @ 18:01:18
URL: http://innocentselves.blogg.se/
Postat av: linda

svinbra ären :$

2011-05-15 @ 16:19:45
URL: http://iiinjection.blogg.se/
Postat av: F & F

asfint, gråter, omg, så jävla hårt! sant, allt. ses

2012-09-02 @ 11:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0