Film tips till alla players!

Ghosts of Girlfriends Past

sdfsdfsdfsd

Kategori: Komedi,Romantik,Fantasy
Info:
Den världsberömda modefotografen Colin Mead är sinnebilden för en playboy. Han är snygg, självsäker och framgångsrik, framför allt när det gäller kvinnor. Han lever livets glada dagar och låter sig inte snärjas av någon. Colin verkar ha precis allt han önskar sig, allt utom kärlek. Men å andra sidan är kärlek inte något som Colin saknar eftersom han inte tror på kärleken. Faktum är att han ägnat hela sitt liv åt att hållasig så långt som möjligt ifrån allt som påminner om kärlek. Men allt förändras då Colin återvänder till sitt föräldrahem när hans yngre bror ska gifta sig. Plötsligt ställs han öga mot öga med det förflutna. Och med en rad före detta flickvänner…
Min egen bedömning och kommentarer om filmen!

Jag tyckte den var riktigt bra! Och på tanke jag har inte varit bästa killen i livet förut så kan jag sätta in mig i filmen. Och om man är smart nog så kan man fatta en filmen faktiskt ger ett budskap till en. Visst det är skit nice och knulla runt och få en massa uppmärksamhet. Men i längden blir du alltid ensam, fast du kan inte tro det just nu så kommer du de. Och sedan så såra du alla du knullar med. På tanke att det är säkert mer en 10% av alla du knullar med som får känslor för dig.
Och vad gör du då?
Jo du blundar och springer därifrån och hittar någon annan för att skippa henne. Men om du nu skulle vara flickan du knullade med och sedan fick du känslor för du låg med, hade du vela då blivit dissad då?
Tycker att filmen ger ett riktigt bra budskap om hur fittiga vi killar kan vara ganska oftas.
Så jag tycker att ni som "playar" runt ska se denna film och fundera över hur dant det kan vara för mot partnern.
Betyg: 6/10 Kondomer (Y)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0