Tråkigt sex!

Det finns inte tråkigt sex kan jag börja med att skriva! För er som tycker att ni har haft tråkigt är bara dålig och prata. Om du kan prata med din partner som du ska ha sex med och frågar vad hon gillar och sedan säger du vad du gillar. Och sedan så försöker ni uppnå det undertiden ni har sex så kan jag garantera er att det kommer bli mycket skönare och mycket roligare! eller ska sex vara roligt? SÅ KLART! Sex ska både vara roligt och skönt. Om man inte kan skratta och kunna fortsätta så är det inget riktigt sex. Då är bara båda allt för spända och vägra släppa på garden! För jag skulle tro att dom flesta som tycker att det är ett tråkigt sex inte pratar med den andra. Den har för höga krav på den andra medspelaren och då blir det tråkigt. Och visst! det finns tjejer som bara ligger där och ser ut som en riktig frysen fiskpinne! men då får man öppna käften och säga att hon måste börja göra något! (Tyvärr så blir det att jag skriver för killar för det är bara den sidan jag kan se ifrån) Så jag har inte så mycket mer och säga om tråkigt sex!

Så lämna gärna en kommentar eller något om detta
=)

FÖRSTA VIDEOINLÄGGET! VA NÖJD!
8 kommentarer
Postat av: welin

Om du byter rad lite oftare kommer dina texter att bli lättare att läsa och se profsigare ut. detta inlägget var bara rörigt och budskapet går förlorat.

2010-09-28 @ 17:59:25
Postat av: maja

haha nu måste ja ju fortsätta läsa;)

2010-09-28 @ 18:00:38
URL: http://maajaalinneaa.blogg.se/
Postat av: zandryy

fortsätt med videoinlägg! sjukt roligt att kolla på!

2010-09-28 @ 18:55:55
URL: http://zandrasegna.blogg.se/
Postat av: EMLÖE

Proffsigare* welin. Och stor bokstav osådär efter punkt. Jag anser att din kommentar bara var rörig och att budskapet gått förlorat.

Haha nejmen, jag uppfattade ngt om radbyte och det kan jag hålla med lite om, men det går snabbt att fixa:D



Du är så söt RomaxD<3

2010-09-28 @ 19:30:27
URL: http://cottoncandii.blogg.se/
Postat av: smirnoff

bra inlägg och videon var kul :) fortsätt så =)

2010-10-02 @ 12:42:23
Postat av: AGGGEEE :DDD

Håller med Zandra :D

Fortsätt med videoinlägg! :D

Fett kul att kolla på :>

2010-10-02 @ 12:46:01
URL: http://angeliicaevelinalovdahl.blogg.se/
Postat av: Annie

Vänta lite nu ... I inlägget innan så har du köpt en Stud Delay Spray, för att man ska kunna hålla ut och ha sex längre. I ditt videoinlägg säger du att det är så simpelt att låta bli att komma, bara slappna och sedan fortsätta? I just don't get it.. Om du tycker att det är så simpelt, varför köper man då sprayen..?

2010-10-06 @ 09:43:46
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: Hapuh

jag köpte sprayen enbart för att kolla om den funkar huvudtaget eller om det bara är fejk. jag har inte hunnit testa den en riktigt så kan inte säga direkt om den funkar ennu. Och om jag hade testa den så hade jag ju kunna posta ett inlägg och tipsa om att köpa den om man har problem med de! (Y)

2010-10-13 @ 03:18:50
URL: http://hapuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0