Seg Uppdatering!

Sorry för att jag inte har uppdatera på länge >.< Jag har bara inte kommit på något och skriva om... Men jag ska försöka tänka ut något och skriva om =) Eller så får ni som läser bloggen bara kommentera de jag ska skriva om?

Jag har inte gjort så mycket sedan jag uppdaterade sist, bara glidit runt och tage det lugnt. I fredags så var man på fest och softade om kring där xD Och som tur var så hade man trevliga vänner som bjöd en på öl =) tackar så mycket till er! <3 Men rullade hem runt 10-11 tiden för damen min var hungrig så då fick man traska hem och göra mat till henne när man var onykter ( Y ) Dagen efter så vart man tvingad ner till sundsvall och kolla på smink och kläder med tjejen =) Och jag kan ju bara säga till er att jag + tjej rundor på birsta är inget för mig!!! FYFAN vad slut i kroppen jag vart! ;O

SÅ jag var tvungen att dra ut på fest igen den kvällen! xD Så då vart de glida först till en fest, sen på något konstigt sätt så drack jag till Måndags morgon klockan 08:00 drygt ;O Att dricka ifrån lörda 10:00 till måndag 08:00 utan sömn kan ju förklara att det var riktigt jobbigt! Tror jag aldrig har sovit så skönt någon gång sen när jag deckade på måndag morgon!!!

Och just nu sitter jag och har nyss klämt i mig en Pizza ifrån Minikrogen (Ganster med Bea) och jag kan lova er att den satt riktigt bra där den skulle! :Padasdasdsadsa

Och nu funderar jag på att kanske köra första VideoInlägget på denna blogg? men alla verka tro att jag gör denna blogg seriöst >.< och denna blogg är INTE seriös! Då hade jag lagt ner mer tid på den!

Aja nu ska jag se efter om jag kan fixa ett Videoinlägg åt er läsare!

CY AO FUCK FACE!

4 kommentarer
Postat av: AGGGEEE :DDD

haha, inte bra o dricka sådär mycket roman >:

det där är illa! :D hahah.



åh, pizza -

2010-09-22 @ 07:10:43
URL: http://angeliicaevelinalovdahl.blogg.se/
Postat av: hampie

de är klart att den är seriös?:]

2010-09-22 @ 07:38:39
URL: http://hampie.blogg.se/
Postat av: EMLÖE

HAH! SÅÅÅÅ farligt äre inte att springa runt på birsta med mig! Lite jobbigt kanske, men skyll inte på mig att du typ söp ihjäl dig D:

2010-09-22 @ 22:09:06
URL: http://cottoncandii.blogg.se/
Postat av: mirree

birsta är nice ! och pizza är gött !

2010-10-03 @ 16:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0