SÅ JÄVLA UNDERBART!!!!!!!

SNART FÅR JAG MIN JÄVLA KAMERA IGEN!!!!!! UNDERBART!!!! haha snacka om att dom kan träffa rätt xD
precis när jag skriver att jag vill ha tillbaka min kamera så skickar dom sms dagen efter =D

Idag hare vare en riktigt skit dag.... Morsan väcker mig halv 8 och börja klaga på mig direkt i bilen(jag har grymt dåligt morgon humör! (Y) ) Så jag vart förbannad och gick till skolan 8, Sedan har jag varit sur där hela dagen. Sedan så har man sprunigt runt till Polisen och krogen för att kolla efter min plånbok som jag råkade tappa förra torsdagen PGR att jag är för klantig med alkohol! (Y) Så idag blir det kanske att åka ner till Sundsvall med Micke Pålsson och träna amerikansk fotboll (Flames). Så man få se hur det går med de...

och jag måste verkligen tvätta kläder :O det ligger en jävla hög i vardagsrummet som verka bara bli högre och högre... vettefan vart jag har fått alla kläder ifrån men det är mycket kläder iallfall ._.
Så nu väntar jag och se hur denna kväll blir!

Saknar min älskling! <3


CY AO FUCK FACE!

sgfgfd

Ps: När jag får tillbaka min kamera så lovar jag att det kommer komma video inlägg också xD fast dock inte seriösa...
2 kommentarer
Postat av: hampie

hahahah, videoinlägg gillar vi :DD

2010-09-08 @ 18:20:15
URL: http://hampie.blogg.se/
Postat av: angeliica

ÅÅÅH, ja då kan du ta bilder igen -

underbart! :D



Hahhhahah, dina videos på youtube xD

så jävla klockrent.

2010-09-09 @ 23:59:39
URL: http://angeliicaevelinalovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0