Kroppar!

Kroppar: Dom flesta av jordens befolkning är osäker på sin kropp. Aah förutom modell hororna som tror att dom är snyggast och vackrast bara för att dom är modell. Men i själva verket så är det att dom flesta inte tycker att dom är så JÄVLA snygga. För alla har var sin smak och man tycker om olika saker/man tänder på olika saker. Och det är väl tur? Tänk om alla skulle tända på samma saker... Oj ojoj vad världen hade gått under! Liksom fast man har en JÄÄÄTTE smal kropp så betyder de inte att ALLA tycker att din kropp är äcklig osv... Det finns alltid någon tjej som tycker att din kropp ser bra ut. Och vissa tycker om när dom har muskler som består av ton efter ton. Jag tycker inte att jag har en snygg kropp. Men efter tiden går och man börjar verkligen ta in vad folk säger om en(Kanske inte allt) Så blir självförtorendet bättre efter ett tag. SÅÅÅ! Tjocka,Smala,Muskel knuttar ALLA sorters kroppar är väl okej?
Och för dig som vill träna upp din kropp för att den ska se bättre ut och att tjejerna ska dreggla efter dig, GLÖM DE! Du/ni behöver inte träna för att tjejerna ska vara efter en. Det ända man behöver är att vara snäll och omtänksam imot tjejerna och ha en positiv attetyd imot alla runt om dig. För ibland så går inte alla efter hur dan du ser ut. Det är också hur dan du är IMOT dom. Så beter du dig som ett svin? Glöm dom flesta tjejerna och förbättra dig själv i första taget!

Just nu börja jag tappa fästet om vad jag skrev så nu avslutar jag här!
Fast jag måste tillägga att det är en jävla massa skitsnack överallt när man ska kolla efter bilder. Exempel som all jävla reklam som hoppar upp lite vart som helst. Ät denna kur i 14 dagar och få en SÅÅÅÅÅN kropp! YEAH RIGHT! Om det verkligen hade funkat så hade väl alla som ville ha en vältränad kropp ätit den där kuren? Det dom glömma säga/skriva är att du måste äta sunt,sova rätt,träna riktigt, OSV.... cp sidor....


sdfsdfsdsdfsdfsdf
2 kommentarer
Postat av: hampie

haha, de värmer hos en tjockis. :D

2010-09-14 @ 21:34:49
URL: http://hampie.blogg.se/
Postat av: angel

intressant inlägg..jag e ganska missnöjd med min kropp o de ända jag har kommit på som kan ge lite bättre självförtroende är om jag träna..e de fel?

killar med för mycke muskler e inge snyggt..som bilden t ex :P

bra ämnen du har in din blogg:)

2010-10-02 @ 12:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0