Klockan 01:04 Onsdags

Igår kväll vart det inte så mycket att göra. Försvann bort till Mickepicke i 2 timmar och snackade med han och checkade in hans nya lägenhet, Och sedan vart de att spela Wow med Markus och en ifrån canada, Och efter de blev det att Dejta JOHN BLUND!

Och jag märker att jag håller på att bli en liten sjukling för jag har sjukt ont i halsen och sedan så sov jag 11 timmar O.o hoppas fan inte att jag ska bli sjukis :(


IDAG iallafall så blir det att gratta Markus för han fyller 19 år! (Grattis igen mannen) och det kommer firas med Saft och bullar =D Som kanske är lite spettsad med annat smått och gått ;) vem vet vem vet...


sprit
Jag känner mig exakt så där nu... skulle helst vilja bara decka :( <3
Cy ao my bitches!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0