Kameran is BACK!!! <3

Äntligen är kameran tillbaka! Stod inne på Expert och frågade om dom hade fått in min kamera, dom kollade runt lite i sin dator. Han sa att han skulle gå ner och kolla om den har kommit in, känndes som tiden gick i slowmotion >.< men till slut så såg jag min ÄLSKLING! <33333 så nu har jag fått tillbaka den <3333

Igår så var det klassfoto på skolan, så nästan alla klädde ut oss till olika saker.Men det får ni se sen! ;P Sen så slutade jag halv 12 och då vart de att traska hem och hämta micke för sedan vart de ner på stan och ta ut lite pengar och hämta kameran så klart ;) Köpte en ny perfym också! Underbart? ja! DISEL OFC! luktar ängel på jorden! <3
Sedan så kom Emelie hem till mig och vi myste på hela kvällen lång ^^

Idag få jag se vart de slutar, jag ska iallfall ner och tvätta har jag bestämmt och sedan så funderar jag på att åka ut och dricka lite saft med grabbarna ^^ Men vi får se!

Det jag köpte igår ^^ och sedan bild jag tog med kameran ^^
waesdrftgh
adfgh
Taget av Salam Al ifrån skolan!
l
l
v
awrgftg
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0