Foton+ dagen

Bara för Hampus tyckte om bilder jag har fota så tänkte jag lägga upp några!

och sedan så har jag inte gjort så mycket under som senaste 2 dagarna. Söndag-Måndagen var jag med älsklingen för vi firade 2 månader. Och sen i måndags så var jag för lat för att palla mig till skolan så det vart att ligga hemma och sova hela dagen! SKÖÖÖÖÖÖNT JAAAAA!
Och sedan idag vart de att vakna 11 och åka till skolan för att ha samtal ._. Men men det vart bättre för att efter det så åkte vi och BOWLA!! =D Fast dock så kom jag 2;a så det sög ennu mer -.-
Och imorgon på skolan så ska Niklas ha lektion hela dagen så då får man se vart de slutar ^^

NU KOMMER BILDER!
l
l
l
V
(Ifrån Midsommar)

midsommar1
(Ifrån Alingsås/Göteborg)
snake
(Ifrån Stugan)
asd
(Ifrån Stugan)
sdfsdf
(Bara någon gång hemma)
dfgfd


Kan lägga upp mer bilder om önskar de ^^

CY AO FUCK FACE!
1 kommentarer
Postat av: hampie

fortfarande lika bra, vad har du för kamera egentligen?:]

2010-09-08 @ 23:49:22
URL: http://hampie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0