Dagen då jag var i skolan!

Happ så har man varit i skolan dag 3, inte gjort så mycket. Fick rita lite på morgonen och sedan så vart de kubb =D Och så klart så vann mitt lag :} sen så fick man stressa i sig maten för Emelie kom med bussen >.< Så i 1½ timme hade man magknip <3 UNDERBART! <3 eller inte... Sen vart de att se film resten av dagen! fast dock så vart de inte så trevligt för STOLEN/ Träpinnen som jag satt på var ÄCKLIGT oskön! Så jag tappade känseln halva kroppen! Men men, sedan så vart de glida ner på stan och äta lite mat på Big boy! <3 och nu sitter man här hemma ÅTER igen... men men, Jag lär ju komma tillbaka sedan och berätta min underbara kväll!

Och jag har fortfarande inte fått min jävla kamera tillbaka! =( så det blir lite gamla bilder som kommer poppa upp här :(


smoke

Cy ao suckers!!!!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0