Arga föräldrar

Har sove hos Emelie inatt och det gick faktiskt bra, förutom att jag ramlade ur hennes säng xD (den är en 90s säng ._.)
Och runt halv 11 tiden så ringde morsan min och frågade om vi ville följa med och gratta kusinen min som fyllde 25 år idag! GRATTIS till han!

Och sedan efter de så åkte Emelie och jag hem till mig och såg på
Prince Of Persia - The Sands Of Time, den var riktigt se värd!
Men efter den filmen så fick emelie ett samtal och där började allt -.-
På tanke att jag har min egen background av arga föräldrar så försöker jag helst unvika bråk med föräldrar. Men inte Emelie inte. Hon skulle börja bråka med sin mamma och jag höll på hamna som ett bollplank mellan dom. Så jag låg i min säng med en klump i magen för att dom stog ute i min hall och snackade om något jag försökte unvika. Att vara 19 år och vara 50% vuxen och 50% ungdom hjälper en verkligen inte i detta läget. För jag håller med vissa saker som vuxna säger men ändå så kan jag ju hålla med vad ungdommar säger. Så jag kunde inte vara med i ord fighten mellan Emelie och hennes mamma. Men till slut så kom dom tydligen överrens över något. Så nu är Emelie hemma hos sig och äter stek och jag sitter här och bloggar ett inlägg om händelsen >.<
Jag kan iallfall säga er att jag är ingen snubbe som gillar och bråka med föräldrar där jag kan bli inblandad i. Att ha en sådan klump i magen är inte värdens grejj kan jag lova er/dig.
Iallfall imorgon så är det min och Emelies 2 månaders dag och man få se hur den firas ^^ Om Emelie får sova här så lär det bli mys pys hela natten och sedan imorgon så ska jag försöka fixa något gott och äta för oss 2 =)

Återkommer senare ikväll med ett natt inlägg eller något O.o
NI SOM LÄSER FÅR JU GÄRNA KOMMENTERA :O!

asd
1 kommentarer
Postat av: hampie

Du fotar ju grymt :o

2010-09-07 @ 23:48:10
URL: http://hampie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0