Ny vinterjacka/Nya vinterjackor!

Morsan ringde upp mig nyligen och sa att jag måste köpa mig en ny vinterjacka. Jag har vandra runt på stan här i Härnösand på alla affärer och kollat.

Med inget resultat...

Sprang runt på Birsta City och kollade runt där(hade hoppas på något)

Men icke....

Sökte runt en gång på google, hittade först denna jacka! Jag snackade med morsan om alla mått och allt och hon tyckte det var helt okej. Vi sade hejdå och jag skrev in alla person saker(2600kr). MEN SEN!!!!!!

dgfdfgdfgfdg

Så hittade jag denna jacka! Och när jag sökte runt på google efter någon nice vinterjacka så ville jag ha en som nästan lyser upp när man är ute. Typ neon färger, och tro på fan att jag inte hittade denna jacka EFTER jag har beställt min första jacka. Så nu kommer det bli att jag kommer få bränna 2000kr till på jackan!

adadasdasdas

Så nu blir det och beställe vinterjacka IGEN och sedan blir det att beställa nya kläder inför vintern!

Som sagt, man måste se bra ut när man går ut (Y)


CY AO FUCK FACE!
3 kommentarer
Postat av: anna :P

ge mig den första jackan (A) den var snygg o den andra e bara så du :D heheh :)

2010-10-13 @ 18:53:39
Postat av: EMLÖE

ONÖDIGt Roman, onödigt! D=

Lämna tillbaks jackan du gillar minst och spendera pengarna på ngt annat (A)

2010-10-14 @ 20:02:48
URL: http://cottoncandii.blogg.se/
Postat av: Angelica Agge Lövdahl ;>

Hah indeed med hon anna! =D

sista är faktiskt jävligt du ^^

2010-10-15 @ 14:17:41
URL: http://angeliicaevelinalovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0