Människan utvecklas!

Har du drömt någon gång om att kunna gå på vatten? Eller när du har suttit och kolla på en film och sätt fantasi filmer som dom springer på vatten och tänkt; Det där skulle jag också vilja göra...

Eller varför inte kunna sätta på sig ett par skor, gå utanför dörren och sedan flyga iväg till jobbet iställe för att ta bilen?

Alla vi som tror att vi har omöjliga tankar och att man inte kan lyckas uppnå dom har FEL! Människan använder 17% av sin hjärn kapacitet medvetet. Så varför inte försöka använda mer iställe för att inte tro på något?

Exempel att börja planera in allt i minsta detalj och bara försöka uppnå sitt mål. Genom att du går djupare och anstränger och tror på de gör att du kommer på fler lösningar och försöker lösa dom på alla sätt och vis.

I början av världens start så fanns det inte bilar,flygplan,båtar eller elektronik. Redan då började människan att drömma sig bort att någon dag kunna flyga lika högt som fåglarna eller att kunna åka långt över haven.
Och se vart världen har slutat? Människan har kommit på flygplanet,bilar,båtar, datorer och telefon. Människan har det i kroppen att försöka lösa allt eller mindre.

Jag vet inte om det är rätt eller inte men jag tycker och har en känning för att detta kallas revolution. Jag har för mig att det är när människan kommer på nya saker och utvecklar det frammåt. Jag kan ha helt fel men jag tror att sånt här funkar.

Exempel: Detta filmklipp bevisar att man kan uppnå sina drömmar bara om man vill. Dom här grabbarna har säkert alltid önska sig att kunna springa på vatten. Så dom har kollat upp allt som man kan använda för att kunna springa på vattnet, tyngdkraften. Det är skit svårt att förklara hur jag tänker just nu. Men att kunna springa över vattnen kommer vara möjligt en dag. Och att kunna använda flygande skor kommer också komma. Människan utvecklas och där igenom gör vi så att vi använder mer % av hjärnan och till slut någon gång så kommer väl "6" sinnet fram. Då man kan göra dom OTROLIGA sakerna. Men om du nu tänker efter lite gran, kollar bakåt i tiden och ser hur andra människor har haft de och har gjort.

Alla saker vi drömmer, Ser på film, Ritar upp och tänker, kommer komma upp någon dag och finnas runt oss. Så varför sitta hemma och drömma och inte ut och försöka göra det omöjliga möjligt?


Inget är omöjligt, det handla bara om vilja!


Cy ao FUCKERS!


4 kommentarer
Postat av: Ginny

Hej Kolla min blogg ! :D

2010-10-03 @ 17:31:35
URL: http://ginnybunny.com
Postat av: Råttan

HAHAHAA!

Fett nice att kunna de :p

jag fattar hur du menar!:p

2010-10-03 @ 17:44:26
URL: http://sabinahellberg.blogg.se/
Postat av: Annie

Man kommer aldrig kunna springa på vatten. Någonsin. Ledsen att behöva säga det, men det kommer faktiskt inte gå. Man kan inte ändra på tyngdkraften. Säkerligen bara om man gör någon maskin som hjälper en, men tyngdkraften går inte att förändra och människan försöker bara leka Gud. So it is.

2010-10-06 @ 09:40:12
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: Malin

Min fråga är bara, vill vi verkligen att människa ska utvecklas så förbannat mycket, vi sköter allt via teknik nu redan idag och blir latare och latare, det är pinsamt att vi knappt orkar skicka brev längre till människor utan sköter allt via mail/telefon osv osv. Självklart är det bra verktyg vi har idag, jobbar själv med datorer, och det är skit bra, men grejen är de att kommer vi utvecklas mer utav detta kommer tilllsluta våran hjärna styras av elektroner, RIKTIGA, så vi kan stoppa in chip osv. finns redan nu forskare som kollar på om man skapa en hjärna, så om man blir hjärnskadad så sätter man in en NY hjärna, vet ni vad detta betyder? MAN BLIR ODÖDLIG, är det vad vi vill?



2010-10-20 @ 11:36:54
URL: http://designmyownlife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0