Halloween förfesten/dagen efter!

var en galet seg start på kvällen. Väntade tills kibe skulle anlända till stan. Fast dock så glömde jag bort att jag skulle ringa han klockan 7, Så jag ringde 5 över och han stod utanför och pissa då (Y)

Sedan var det bara att börja drickandet!
asdasdasd

vart då förfest hos mig tills klockan 10 för sedan kom det lite hinder imellan.
Efter hos mig vart det att pysa till moss och träffa folk där!
Sen var kvällen helt igång. dragen så det bara vimlade om de och sedan skulle man ta sig hem! (Y)

Som tur var så slapp jag att vara 100% bakis. Jag vart kanske 20% bakis, kändes bara lite i skallen
asdsadasdasd

Haha och otur var att jag hade sminket kvar sedan kvällen innan! och det ser då fan inte bra ut!
ddddd
Kibe såg iallfall något piffare en mig! (Y) men ändå sliten grabb!
xxxxx
3 kommentarer
Postat av: Angelica Agge Lövdahl ;>

haha jag ser min öl, och min cider pekar



hahaha, förhinder.. jadu..

2010-11-03 @ 16:12:10
URL: http://angeliicaevelinalovdahl.blogg.se/
Postat av: V

Vart har du köpt den där Iron Fist hoodtröjan? :o

2010-11-26 @ 14:34:21
Postat av: Hapuh

shock i göteborg! =)

2010-11-26 @ 18:56:29
URL: http://hapuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0