Dag 1 = Presentera mig själv

En liten pojke på 20 bast! Har flytta om kring ganska mycket i livet
Tror jag har bott på 5 olika ställen sen jag var 15 år.
Älskar och lyssna på musik med bas i och älskar att dricka ÖL! <3

Det mesta jag gör på fritiden är att vara med Emelie eller så blire att sitta och geeka datorn!
På helgena så blir det fest eller mysa med Emelie.
Civil stånd är förhållande med Emelie Westin! <3
Jag har en dvärghamster som heter nervis, för att när både jag och emelie träffades så var båda så nervös så vi var gay typ! xD

jag har haft katt som heter mysan men den fick flytta till farsan och  morsan för där kan den springa ute och det kan den inte göra här :<
Bor i en 2;a för mig själv.

ah finns det något mer ni undra så får ni fråga!

Cy ao fuck face!
2 kommentarer
Postat av: AGGGEEE :DDD

haha nejdå.. ni var absolut inte nervösa/blyga.. nejnej... HAHAHAH

2010-11-26 @ 19:01:56
URL: http://aggsih.beldo.se
Postat av: Anonym

Jag är 21 år och har nog fan flyttat ungefär 21 gånger, om inte fler.. :O Förlåt mig, men jag tycker du har flyttat normalmycket, Om inte lite mindre. :O

2010-12-08 @ 21:41:26
URL: http://singeldoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0