Dag 02 – Min första kärlek

Hmm min första kärlek?
Det var väl ändå porren som jag hittade när jag var 12 år :>
En sån underbar kärlek finns ju inte och hitta, finns alltid där för en och ställer upp.
och sedan lena höger! <3333 sådan underbara saker finns ju bara egentligen inte!


nä men skämt och sido...

Min första kärlek träffade jag genom internet på sidan www.kamrat.se. Fast det är en skit dålig sida så var den faktist bra på ett sätt.
Det börja med att vi snackade lite bara och sedan så fick damen för sig att hon skulle börja prata med mig genom telefon(gillas inte) Och det var ju som vanligt inte bara en timme. utan typ 150timmar eller något liknade.

Sedan bestämmde vi oss för att vi skulle träffas och då vart de 6 timmars bussresa för mig upp till vindeln(vid lycksele) Och det första man gör är såklart och gör bort sig genom att när man ska kliva ur bussen så slår man skallen i busskanten för bussjäveln var ju så jävla låg....

Men men... sedan så vart kärlek vid första ögonkastet.
Det höll drygt i 3 månader fast sedan så var jag inte så jevla dukitg på allt jag gjorde så jag sumpade chansen med denna dam som heter Karro. Men men..

That's LIFE!!!

CYA O FUCK FACE!!!!!
1 kommentarer
Postat av: Liz

NU HÄRMAR JAG DIG <3

2010-12-01 @ 11:07:11
URL: http://undeadliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0