Sorry för dålig uppdatering! :/

Jag har bara inte orkat och uppdatera på sistonde. Händer ganska mycket saker runt om just nu som är inte dom bästa alltid.

Vad jag har gjort under dom senaste dagarna är väl mest varit med Emelie och bara tage de lugnt. Och sedan i Tosdags så var man på fiol avslutning som lillebroshan spelade i som vart hyffsat soft!
Bara att man var på galet dåligt humör

Idag var man på stan och köpte en ny mössa som det kommer kort på sen :)

Och vad jag ska göra idag?
Jadu... Blir väl antagligen dricka på tanke de står en karta öl i kylen och väntar och en öl brevid skrivbordet ;)
Sedan vad kvällen bjuder på får man se ;D

Ska försöka ta med mig kameran också ut så jag får lite bilder på mitt LIV som jag tror jag lever xD

haha vem fan vet!

Cy ao FUCK FACE
Ps: Typ en sådan mössa fast vit och märket stuf köpte jag ^^
I
I
V
adasdasdasdas

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0